Första maj flyttar jag in i mitt eget lilla HUS

Ibland är livet konstigt. Först lever man som en slacker i fem månader och tänker att jag måste nog skaffa nånstans att bo och ett jobb och sen bara trillar allt ner i huvet på en på en gång.
Dagen efter jag kommit hem från underbara Thailand så får jag ett erbjudande om att hyra världens sötaste hus på 60 kvadrat plus sovloft.

Urfräscht med golvvärme och precis lagom stort.

Klart det ligger ju en bit från stan (fem mil) norrut MEN det är ett förstahandskontrakt, jag kan ha hästarna där OCH ta emot träningshästar om jag vill.


:D



HELT galet.

Pappa bjussade på en flaska Moet när jag kom hem, nu två och ett halvt glas senare e jag faktiskt rätt lullig.
Men glad sååå glad.



image126
Grappa

Snart med egent hus att vakta



Vänner bekanta och annat löst folk kan nu räkna med en stående inbjudan för grillkväll på min stora veranda i söderläge!!

(om ni tar er förbi vakthunden förståss)

*dansar indiandans i pur gläde*

Kommentarer
Postat av: Susannah

jag räknar med att få örsta inbjudan ;)

2008-04-10 @ 15:38:12
Postat av: Jenny

Fan så roligt! Grattis Carro!!!!

2008-04-11 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0