Hemma till snön !

image124
Milla,  jag och Sebbe förfestar inför ännu en partynatt i Kuala Lumpur
foto: Åke



Anlände Arlanda klockan fem på morgonen igår (tisdag) och möttes av 4 grader och blött äckligt regn, som senare under dan övergick till snöblandat för att sen övergå till SNÖ.

ISCHAAAAAAAA

Tur att man gillar sitt land och sin stad annars hade jag vänt i passkontrollen och åkt tillbaka till värmen.

Nåja.

Spenderade tisdagen med att gå på Moderna Museets utställning med Andy Warhol, dricka varm choklad framför brasan på Lisa på Udden och sen hem till pappsen i Täby.

Somnade som en klubbad säl och vaknade klockan fem i morse (jäkla jetlag) till ett vackert snölandskap, inte alls passande för årstiden.

(Sorry Åke- vet att jag lovade att åka hem och sätta på värmen, det gick inte så bra....)



Idag har jag sökt massa jobb och nu ska jag ut å kika på ett hus som är för uthyrning, det kanske ordnar upp sig för mig också till slut.......

Vem hade kunnat tro det?!?!



*puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0