Adoption

Eftersom jag inte är så sugen att för tillfället ligga med benen brett isär för å krysta fram nån unge så tänkte
jag att jag skulle adoptera ett barn i lämplig ålder. Jag känner ju ändå att jag vill ha någon att ta hand om.

Lämplig ålder =

*slutat med blöjor - check
*inte börjat med blöjor igen - check
*redan uppfostrad av någon annan - check
*lägger sig inte på golvet på Ica och skriker efter godis - hm kvar att kolla
*går att umgås och ha kul med - check
*uppskattar mat som inte är färdigtuggad - check
*passerat moppeåldern - check
*tjänar egna pengar - check


Jag funderade på den här söta, vältaliga, raka, roliga och skönsjungande mannen.


image81              image82
Matthias

Att han har en "far" redan sen tidigare som enligt egen utsago har "lärt honom allt jag kan"
gör ju inte saken sämre. Och har läraren i det här fallet lärt sin lärjunge ens hälften av vad han kan ja jösses då sjunger änglarna i kör.


Så nu får ni allt gratulera mig till mitt första barn. :D

En liten pojke blev det, ca 185 cm lång och 80 kg tung (jag gissar här, har varken mätt eller vägt honom!)


*tränar på vaggvisor i rockstil*



Han e förresten singel så om det finns nån söt blond trevlig tjej därute med fötterna på jorden så hör av er till mig ska jag förmedla kontakten ...

;-)

haha

image83
Matte med sin snygga tröja!

Hello cracker
Here you stand crumbling



Dagens Marcus Schenkenberg skämt

Vad säger Marcus när en tjej blåser honom i örat ??

- Tack för påfyllningen!


Dagens retrolåt
(måste va  från typ -96 eller nått)

Coolio - Ganstas Paradise

Dagens boktips

 Paulo Coelho - Vid floden Piedra satte jag mig ner och grät

FANTASTISK BOK!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0