En fullmåne i solsken

image59
Full Moon i februarisolsken

Var och tittade till Åkes båt, Full Moon som ligger ute på Djurgården. Hon hade klarat stormarna fint och det enda jag kunde se var en sladd som åkt ur. Satte i den och justerade förtöjningarna lite men annars var hon bara strålande vacker i solskenet :)

Soo don't worry bejbi.... hon är hel och sitter fast.
Puss

image60
Full Moon igen... sedd från aktern




En snabb fika sen arbete

Fikade med Susannah en snabbis, ville sitta ute i solen men insåg snabbt att 35 grader och sol är min grej. Medan 4 grader snålblåst och sol kan vara mysigt men inte för att sitta still ute och fika i..

Vid halv sex började mina lektioner. Tur att man har rutin på detta för vid det här laget hade jag varit uppe sen elva igår kväll och började bli rejält trött. Lektionerna gick riktigt bra . :D

Satte mig i bilen för att åka hem och då pang, höll jag på att somna och köra av vägen!! :(
Gjorde en snabbkalkylering på vänner vakna klockan halv tio som skulle kunna hålla mig vaken med en 45 minuters konversation. Valde Mackan som gjorde sin plikt som bästa killpolare och vi snackade om allt som vanligt och bestämde att vi måste ses imorrn för att ta en fika och snacka mer skit.  Kul.



Dagens ordspråk  :

Om du vill bli älskad, så älska själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0