Grattis !! :D

Grattis till :


image84

Åke som är nykläckt DIVEMASTER!

Susannah som åker till Miami med Johan.
Mig själv eftersom jag åker till Thailand snart och nån har satt in 5527 kr på mitt konto.
Mig själv eftersom jag fick mitt finfina PADI kort idag :D
Apan Matte som alla verkar känna. (och som iofs känner alla tillbaka)
Pappa som lyckats skritta sin häst på hemväg.
Naggan som snart flyttar till nya kvarter.
Solis som snart flyttar från det gudsförgätna Uppsala till hufvudstaden Stockholm.
Pia som kanske snart är hästägare igen och dessutom lyckats landa en trevlig kille.
Anna som åker till värmen och pyramiderna i övermorrn och slipper leran.
Karin som gjorde halvhalter idag.
Mackan som tjänar fet månadslön.

Dagens datum som inte förekommer så ofta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0