Hett hett pa Phi phi

Feeling hot hot hot

Idag har det bara varit for varmt. Sakert en uppat 40 grader och vi la oss pa beachen under parasoll och krop ut for att ta en simtur nan gang ibland...  Eller simtur och simtur. Stranden har vid ebb e sa sjukt langgrund sa man far ga en hiskelig bit bara for att komma till midjedjupt vatten...
vid fyratiden hade det svalnat sapass att man kunde pressa lite vilket vi saklart gjorde...


Bokslukning a la Carro

Jag har en formaga att bli latt rastlos nar jag ligger pa stranden och laser da som en galning. Idag laste jag ut en hel Marie Ljungsted deckare fran parm till parm.. Plus att jag laste ut en Nesbo deckare i morse och dessutom en bok om ett par som seglat jorden runt...



Ut a dricka hinkar

NEJ det ar ingen felskrivning....  Har far man drinken i en leksakshink.. Kan till och med kopa en pa gatan och ta med.. Da far man en lite rosa plasthink med smaflaskor sprit och redbull typ.. HAHA


Pia aker med huvet fore ut genom fonstret

Pia har begavats med olivhy, sjalv har jag fatt nan form av blond fran mamma / rod fran pappa kombo vilket innebar att jag blir superlatt brand och tal ingenting.. Sa hade Pia mage att klaga pa sin branna varpa jag sa att jag skulle kasta henne ut genom fonstret tills jag insag att vart minihotellrum inte hade natt fonster. Jag nojde mig med att hota och morra lite.... Tyvarr resulterade det mest i skratt.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0