Hur man på ett effektivt och billigt sätt super sig full på alla hjärtans dag

Det var väl ingen som missade att det var Valentines day igår. På krogen var det fullt av söta par som drack champagne och gav varandra rosor. Inte nå fel med det lixom.


Jag bestämde mig för att möta upp Susannah på , jamen gissa vart.., INFERNO.
Hur otippat som helst!

Hon försvann senare för att träffa sin kille, Johan som hade jobbat sent och där satt jag då, ensam i baren på alla hjärtans dag.. Vaaad ska man göra???
Dricka ett gäng drinkar kanske?? :)

Så jag satt och tittade på folk, småpratade lite med de som var i baren och drack barkungen Johans drinkar i lugn takt..  Hade liksom inte alls tänkt att ha nån partykväll, men det blev väl cirkus fyra/ fem stycken sköna drinkar plus några espresso i slutändan. Så får man notan; 230 kr !! HAHA
Inte undra på att man hellre sitter där i den sköna miljön än går ut på nån klubb. :D
 
Nåja, jag måste ju nästan räknas som rekvisita i den där baren nuförtiden med tanke på att jag hänger där vareviga gång jag ska ha nått gott å dricka. De har ju också vunnit allt om stockholms pris för bästa bar 2007 förutom sin gulddrake nu så det är ju inte bara jag som tycker de är bäst!

Mötte sen upp Mackan o/co o tog en Pub Anchor - East vända.  Det var KALLT på Stockholms gator och snöade!!
:( ISCH
.

image69
Mackan and me
Hur snygga e inte vi då?? Bästa polarna !!




Har ju hittat en SJUKT billig biljett tillbaka till Thailand, värmen, solen , dykningen å godis också så nu är det leva på nudlar och tjäna in pengar läge enbart!!!
Ikväll ska Susannah bjuda mig på middag, vet man aldrig hur det ska gå HIHI I värsta fall får jag väl laga den åt henne. Bella o hennes kille kommer också så det blir treeeevlit.

*In Inferno veritas*


Kommentarer
Postat av: Susannah

Hahaa... Jag kan nog allt slänga ihop något men kan ju inte lova att det blir ätbart;)

2008-02-15 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0