Hur tänker ett kön?



image78
Snyggingen Charlie Cox och vackra Claire Danes från filmen Stardust


Ibland undrar jag hur folk tänker.


Var ganska mobbad som låg/mellanstadieelev, inte så att jag blev slagen eller så, nej det var jag alldeles för tuff för. Men däremot var jag ganska ofta utfryst. Psykisk mobbning är lika illa som fysisk eftersom det förstör en precis lika mycket.
 Det var jobbigt under den perioden men jag har lärt mig en mkt bra läxa för livet.
Jag är nämligen expert på att se vad folk egentligen tänker när de säger någonting och kan ofta stå utanför en konversation och lyssna på hur två personer som egentligen menar samma sak prata om varandra för att de inte lyssnar på vad den andre egentligen säger eller läser kroppsspråket för dåligt.

Jag har ett stort behov att förstå om människor menar det de säger och trivs inte med människor som ger dubbla budskap.  
(typ som bimbobrudar som kysser varandra på kinden och oooar och ååååar sig till höger o vänster men egentligen hatar alla andra tjejjer som är snyggare än dem själva)


Älskar raka ärliga personer och är kanske lite för rak och ärlig själv.
Min livsfilosofi är att behandla andra som jag själv vill bli behandlad, dvs rakt, ärligt och med respekt.

MEN, det är svårt med skrivet ord. Jag måste se personen i fråga för att kunna känna av kroppsspråket, se ögonen och hur de framför det de vill säga.
Detta resluterar ofta i att jag vänder och vrider på saker som är skrivna och försöker hitta fram till hur personen bakom det skrivna ordet har tänkt. Detta är ju naturligtvis alltid baserat på egna erfarenheter och värderingar vilket ofta resulterar i att jag analyserar fel.
Kan nån slå mig i huvet lite lagom hårt så jag slutar!!

Är det bara tjejjer som gör såhär??






När jag låg och tyckte synd om mig själv i soffan igår så var "What women wants" på TV. En film om hur en mansgris helt plötsligt får förmågan(eller förbannelsen) att höra vad kvinnor tänker. Vilket han såklart utnyttjar så till den milda grad att han till slut blir för förstående och kvinnlig vilket resulterar i att kvinnorna tror att han är gay.
HAHA

Jag skulle ibland vilja ge min högra hand till den som gav mig förmågan att läsa mäns tankar.
(Vill inte veta vad kvinnor tänker, det är säkerligen alldeles för tragiskt och deprimerande..)

Är det verkligen sant att en man tänker på sex var tionde sekund.
Tänker män som vi tjejjer?




HAHA hur tänker ett kön egentligen?

kuk
: oj vad hård och stor och snygg jag är !!
fitta: undrar om jag duger, är jag våt nog, va den förra han var med
bättre än jag?



MEN vänta nu... vill man verkligen veta vad det andra könet tänker??

Tänk hur fantastiskt tråkigt det skulle bli.
Vad skulle hända med erotiken?
Hur porrigt är det när du ligger naken, svettig och har det skönaste sexet du kan tänka dig och du hör att mannen som står bakom dig egentligen tänker på hur snygg kuk han har, hur vältränade hans armar är, hur det skulle vara att ligga med din syster, sitt ex eller sin polares flickvän?

Nä fy fan.


TACKA VET JAG FANTASIER!



*går och fantiserar ihop ett lyckligt liv och en rolig lördag*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0