It never rains in Thailand ??!!

Koh Lanta

Idag tog vi färjan från Phi Phi till Koh Lanta, en tur på en timme..



Nu har jag blivit störd i mitt bloggande av den otroligt störande mannen har bredvid ... Men men inte nått ont som inte har nått gott med sig... I det här fallet GODIS!!!!!



Sila mygg och svälja kameler??

Idag fick jag motvilligt min första snorklingslektion.. Vilket resulterade i att jag svalde respektive inhalerade halva 'Thailands vattenmängd.. MEN jag kan iallafall ta på mig ett vattenfyllt cyklop och tömma det.. :) Är mycket stolt över detta.....
Vad ordspåket har med det att göra? Inget egentligen.....

Nu ska vi ut och äta middag. Har dessutom inhandlat en White Zinfandel ,California vilket känns lite skumt när man är i Thailand men samtidigt så så rätt...


Regn och åska

Det regnade som attans i en hel timme , dessutom åskade det men vad gör det när man sitter i en jättehydda vid stranden och dricker drinkar i trevligt sällskap...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0