Its complicated with...... facebook

Där sitter du nu och tänker, va i hela friden menar hon, facebook är ju bara ett sätt att hålla kontakten med mina vänner och träffa gamla kompisar från förr.
ACK så fel.

För visst kollar du också på deras bilder, semesterbilder som man i vanliga fall bara visar för närmaste vännerna ligger nu ute till allmän beskådning, dessutom kan du få se intima biler på killars föredettingar, hur du såg ut när du var dyngrak sist och en massa annat krafs.

Man kan tolka och läsa folks "väggar" i evighet. Det pussas och kramas, bestäms möten och ges pikar. Dina vänner känner vänner som du känner och allt är en enda härlig sörja av ytlighet.

Det flörtas, skickas kyssar, kastas får och pajer samt pokas till höger och vänster, görs tester som visar att du är fantastiskt i sängen, dansar som en cha cha dansör, är lik Samantha i Sex in the City och dessutom har du ett akvarium, en kyrkogård OCH en blomodling på din sida.

Hur får du reda på att du har ett struligt förhållande?? Tro inte att mannen eller kvinnan ifråga kommer säga det till dig öga mot öga . Nej då, du kommer få en notification där det står
Relationship status:
"its complicated"


Till råga på allt så vet dina 412 såkallade vänner det före dig.

Du får också reda på att någon du känner, dejtat, bott ihop med träffat nån ny genom att du får en notering om att
"..........is no longer listed as single"


Läste någon forskning på att en normal människa har 4 - 10 riktiga, nära vänner...


Personlighet

Detta är alltså min (enl facebook) personlighet

Jag är grym i sängen (sant, haha, med rätt person iallafall)
Jag behöver en man som är grym i sängen (jag tror jag har hittat honom faktiskt, men sant annars)
Är en mixad fruktdrink (hm, jo gillar ju daiquiri, men passar whiskey in där?)
Jag är en passionerad kyssare (ehum... jag är en passionerad sugare och slickare , *skrattar*)
Om jag var en drog skulle jag vara kokain (hm njaa..)
Jag har 191 vänner (stooooor risk! Kan räkna dem på mina fingrar)
#5 bästa kropp (av vilka då?)
#6 mest artisktiska
#8 plats , liggvänlig kallar jag den HAHA (most desired)
Mitt namn är sjukt sexigt  (ehum det tycker jag inte)
Dessutom kan jag festa som en rockstjärna (JAPP!!!)
Dansa hela natten (JAPP)



Så vad tycker ni.. stämmer det ellerrrrrrr?


Jag tänker inte sluta med facebook däremot känner jag att det som skrivs där, och i folks bloggar med för den delen ska tas inte med en nypa salt utan ett helt ton av det finaste havssalt du kan hitta!



*ringer och beställer salt*



Puss och kärlek

Kommentarer
Postat av: Fredde Svensson

Men Carrolainen .. Skrattar du åt oss? ;)

2008-02-18 @ 21:57:23
URL: http://farsan666.blogg.se
Postat av: Fredde Svensson

Det låter bra det låter bra .. Klart du ska med på Yran .. I år blir det världsbäst!! Lasse OCH Kent .. Jag dööör av lycka!!

2008-02-19 @ 00:29:39
URL: http://farsan666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0