Just another day in paradise

Jag blir sjukt deprimerad av gråväder och regn

Har nog klagat lite för mycket på det svenska vädret för idag ville nog nån däruppe slå mig på fingrarna med ett strålande vackert vårväder!! Hm, ja man börjar ju helt klart fundera på växthuseffekt ..

Tio grader varmt och strålande sol från en klarblå himmel den 25 februari!

Jag räknar ändå ner dagarna till jag sitter på flyget som tar mig till Phuket, därifrån som jag sen ska krångla mig vidare till Koh Lanta och bästa prins Godis, galna Sebbe, coola Zandra, gulliga Micke och alla andra sköna människor.
Tillbaka till vackra Lanta med sina långa stränder.
Till dykning, sol och salta bad.
Till sköna ljumma nätter på beachen med en caipirinhia i handen ackompanjerat av vågor som slår mot stranden.
Till värmen.
Till vackra ögon och leenden.
Till någon jag saknar.

image79
Long beach, Koh Lanta






19 dar kvar !



Av de 19 dagarna som är kvar ska jag jobba 15 dagar....
Det blir en jäkla massa lektioner, hoppas jag håller mig kry och på benen. Veckan jag åker ska jag jobba alla dagarna, jobbar tom lördan jag åker på, men men man behöver ju pengarna..

Kommer väl sova ett par dar när jag kommer ner.....



*har behandlat det svenska vädret orättvist och ber vädergudarna om ursäkt*


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0