När Stockholm kysser mig på kinden


Med en sista sorgtyngdblick över axeln vid färjan från Koh Lanta lämnade jag paradiset och startade hemresan mot ett februarigråkallt Stockholm.


Jag sov som en död mestadelen av resan, antagligen av emotionell trötthet i kombination av efterslängarna av den fantastiska middagen på lyxhotellet Pimalai.

Avskedsmiddag på fantastiska Pimalai


image53
Pimalai luxury hotell

Jag, Åke, Sebbe och hans trevliga dejt (fan att jag har så svårt att komma ihåg namn) åkte iväg med taxi till Pimalai för att äta avskedsmiddag för mig på lördagskvällen.

Helt makalöst ställe! Lyxhotell och spa i absoluta toppklass i fantastiskt vacker miljö.

Jag och Åke började med att ta varsitt glas champagne på verandan man kan se till vänster i bild.
Sen åt vi en underbart god tvårätters middag med vin till.

Sjukt nöjda tog vi taxin hem och somnade nästan direkt.

image54
trött kille




Tack prins godis för att du ordnade bordet ändå!



Kommentarer
Postat av: CELINE

Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr

2008-02-11 @ 04:50:37
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0