Som stormen river öppet hav

.......så river den också i träden utanför mitt fönster...
Jäklar vad det blåser!!!

Jag har fått låna Mackans lya i Solna en vecka eftersom han skulle till London på nån (hm) självutvecklingskurs med sin syrra Mia...

Så igår bjöd jag hem Susannah för å kolla lite på film. Vi såg Guldkompassen, den var bra men Stardust slår den med hästlängder..
Nu softar jag runt enbart iklädd en huvtröja och trosor :) så skönt att ha en varm lägenhet tillskillnad från det iskalla huset.



Kan det vara en av de vackraste låtarna på svenska ??

Åsa Jinders och Cajsa Stina Åkerström
Av längtan till dig

I en evighet levde jag som om du inte fanns
I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära
Och jag trodde jag fann dig men du var nån annanstans
varenda gång jag funnit någon såg jag att drömmen inte var sann

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig
för jag trodde att du fanns och väntade mig
Alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött
för att möta den vackraste människa jag någonsin mött



*lyssnar, sjunger och njuter*



JAG  E SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUK, :(

Jag har fått feber å har suttit å kurat i soffan med dubbla filtar sen jag kom hem från jobbet... Har ont i alla muskler och i huvet , ja jaaaa flera skulle nu lite sarkastiskt muttra nått om fantomsmärtor.

Men faktum kvarstår, klockan 09:20 skall jag infinna mig pigg som en lärka och villig att ge allt jag har i sju timmar (NEJ jag ska inte på porrfilmsinspelning)
jag ska ju hålla kurs i Åkersberga hela dagen..

Klockan e nu 21:09 , ska jag krypa ner under täcket och hoppas att det blir bättre?
Har ingen lust att proppa i mig några värktabletter förrän det absolut behövs.

BUHUU, tycker synd om mig själv och e ett liiitet liitet knyttigt ynko,
varför är ingen här och ger mig te och pussar mig på pannan????

*snörvelsnyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0