Thats what friends are for.....

En trekant (i skratt) med mina pojkar Mackan och Micke

Träffade mina tokiga, snygga, fullkomligt galna, oklara men ack så underbara killkompisar Mackan och Micke igår. Det var länge sen vi sågs sist, måste ha varit på middagen hos Simon för nästan en månad sen eller nått.

image63
Mackan, min allra bästa killkompis.

Nåja, som alltid blev det prat om allt mellan himmel och jord och såklart höll vi diskussionen så långt under bältet som möjligt. Jag skrattade så jag grät när vi diskuterade en tjock tjej som en av killarna haft sex med för länge sen. Jag frågade hur han hittade rätt ställe att stoppa in den bland valkarna var på han svarar (obetalbart!)

"jag kastade in en treo på alla ställen mellan valkarna och där det bubblade där körde jag in den, du vet treo reagerar ju på fukt"

(redan vid det här laget skrattade jag så jag nästan grät varpå han tillägger...)

"jag bläddrade bland valkarna och när jag kom till där det luktade bajs så bläddrade jag tillbaka två och körde där"

HAHAhaaaaaaa, ja vad säger man..?!?


Micke har skaffat flickvän :)  Kul. Extra kul med tanke på att han varit singel några år nu..
Mackan har sin Madde, som nu ligger i lumpen!!

Å jag.. jag har det bästa sexet i mitt liv så jag klagar inte heller.


Dagens två ordspråk



Det finns få uppriktiga vänner- men så är efterfrågan heller inte så stor

Sann kärlek kan inte döljas


Alla hjärtans dag


Imorrn är det alla singlars hatdag :) dvs Valentines day . Jag hatar komersiella jippon som alla hjärtans dag, halloween, jul etc etc. Vet folk ens vad de firar?? NÄ!!  Men fy fan vad marknaden tjänar bra dessa dagar.
Ska man ge folk sin kärlek ska det vara alla dagar på året. Vill man köpa presenter så ska man göra det när man vill, inte på en för maknaden bestämd dag.



In vino veritas!

*the lady in red*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0