Välhängd?!

Dagens limerick

There was a man from Ghent
Who had a penis so long it bent
It was so much trouble
That he kept it double
And instead of coming he went


image62
Ja vafan säger man... ;) det är inte storleken som har betydelse...typ IUUUUUCK *spyr*



Teknik VS Storlek

Ganska uttjatat diskussionsämne kan tyckas men jag måste säga att visst kan man använda sig av den gamla klyschan att teknik övervinner alla storleksproblem men det är..

FEL FEL FEL

Inte fan vill man ha sex med någon som har en kuk som inte ens känns! Så sluta hyckla nu flickor, storleken har betydelse!
 Det allra bästa är ju en kombination av en tokhet kille i sängen, med fantastisk teknik och precis lagom (så äktsvenskt uttryckt) stor snopp. :D Om personen i fråga dessutom kan använda sin tunga och fingrar på ett härligt sätt ja då är ju lyckan fullkomlig. *får ett fånigt leende på läpparna*

MEEEEN ... var hittar man dessa män då frågar du dig (om du är tjej.. och är JAG en sån om du är kille)??
 Jo det ska jag tala om för dig...

Där man minst anar det!!!

Sensmoralen i detta är att möt nya människor med öppna ögon, döm inga hundar efter håren och jag vågar LOVA att du blir positivt överraskad i de flesta fallen!


Mer sex åt folket!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0