Vissa har det bra dom.....

MMM.. rub it in wont ya...

Fick ett sms på eftermiddan idag där det stod typ..
"hej , tänkte bara meddela att jag nu är jättebrun och ska ner på stranden för en bonfire"


JAMEN KUL DÅ!!!
*väser nått elakt mellan tänderna plus morrar och bits*

Å sen läser man i bloggen att mannen dessutom blivit "räddad" med mun mot mun metoden av en tjej på en Rescuedykarkurs.

Jamen då undrar man ju om man felprioriterat i livet lixom!! HAHA :)

Såhär har min dag sett ut.....

Jag har stått i fyra timmar, utomhus i minusgrader, iklädd en overall å mössa och sett ut som ett blöjbarn samtidigt som jag i desperation och utan att tappa humöret fullkomligt försökt få människor att hitta en känsla för ett djur, koordinera sina kroppsrörelser någorlunda och samtidigt ta sig framåt i den av ridläraren(jag) förutbestämda gångarten.
Helst utan att krocka med de andra på ridbanan, rida på rätt väg och dessutom gärna lära sig någonting samtidigt.

Lätt som en plätt! Naaat. Jag skulle vilken sekund som helst byta mot följande scenario:


 låtsassvimma och bli mun mot mun räddad av nån snygg, sexig och godisluktande man.

nån av de här två kanske?!?
image65                  image66

Kommer den dessutom ridandes på en vacker springare, seglandes på en vacker båt eller körandes i en snygg bil (jaa det är lite materialistkåthetsvarning på mig) så gör det ju inte saken sämre....

Men hur ofta händer det på en lerig ridbana i Åkersberga tror ni????
Typ lika ofta som ett badkar ramlar ner genom ens tak och man får bjuda på Gevaliakaffe!


Aldrig.

(tur är väl det, gevaliakaffe e skitäckligt, tacka vet jag Zoegas)



Tror du man blir glad när man får läsa nått sånt här?!?
(ler fånigt)

" Du är världens bästa tjej! Du ska veta att jag är så himla glad att vi är kompisar. Du är grymt mycket stöd för mig när jag behöver det! du är världsbäst och så himla bra!"



Mina vänner är värda allt för mig, det är inte många som förtjänar min vänskap eller min kärlek men för de som visat att de är värda den gör jag allt och lite till!

Bättre betyg än såhär kan man väl inte få :D


Världens bästa pappa!

image64
Pappa (mkt ung) och min känguru som jag fick när jag föddes och som jag fortfarande har kvar :)


Min mamma dog när jag var 18 år gammal, i cancer, och jag är det enda barnet. Alltså finns det nu bara jag och pappa kvar i min familj.

Min pappa är en kul man, han fotograferar, rider, bygger flygplan... ja håller igång med en massa helt enkelt.

Idag hade vi en diskussion om mina framtidsplaner då jag talade om att jag inte hade någon lust att skaffa mig fast jobb, lägenhet etc etc just nu utan hellre vill resa, se världen och göra roliga saker.

Herregud bara för att man e snart 30 behöver man väl inte skaffa villa, unge och volvo etc!!  Typ alla mina kompisar gör det ju, då kan väl jag slippa?!
(Grattis Markus Simonsson till din dotter, som föddes igår!)

Pappa, som den kloka man han är, höll med och tyckte jag skulle börja fota och skriva mer istället.
Dessutom betalar han 6000:- på mitt föl, 90 dagars dräktighetsavgiften...

Detta gör att jag spar 6000 spänn som jag kan lägga på annat! Typ en flygbiljett!

TACK PAPPA!


GINO

Att jag gillar en het Gino har väl de flesta som känner mig förstått vid det här laget..

Här kommer receptet på den fantastiska efterrätten som jag inte kan få nog av. ;)

För ca 4 pers

2 bananer
4 kiwis
ca en halv liter, gärna mer jordgubbar
minst 100g riven vit choklad ( det är sjukt gott med nötter i också)

Man kan ha i annan frukt också. Plus att man kan blanda chokladen med råsocker, kokosflingor och riven ingefära om man vill spetsa till det hela lite..

Skär frukten och lägg på tallrikar som klarar ungsvärme,eller i en ungsfast form, strö över den vita chokladen (och ev socker, kokos o ingefära) och gratinera högt upp i ugnen på grill tills chokladen smält och fått fin färg.
(funkar med värmepistol också)

Servera med nån schysst vaniljglass.


MUMS och BONNE APETIT

kan tänka mig en gino/gino kombo *slickar mig om munnen*


AND THEEEEEEEEEEEEEEEEEN??


http://www.youtube.com/watch?v=MAJh1L6E4sw&feature=related



SINNESSJUKT KUL


Den här med Acccchhhhhmed the dead terrorist är så klockren.

What was the last thing that passed through your mind?
- My as



http://www.youtube.com/watch?v=YpGEFLdroGs



Ola Salo, kan han vara en av Sveriges sexigaste män?

Högst otippat låtval dessutom. Men kolla in den blicken..my god

http://www.youtube.com/watch?v=SXwbw8hHu08&feature=related

image67
  Ola Salo, kanske lite gay men ACK så sexig



Kommentarer
Postat av: Susannah

Jag tar gärna båda två:) hade lätt glömt johan för ett tag med två sexiga pirater i sängen...

2008-02-15 @ 12:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0