Another day in paradise


Som han sjong, vem va det nu.. Phil Collins???  Eller Sting??  Jag minns inte..... naja.. another day in paradise ar precis vad vi har.

En annan lyckas ju halla sig uppe till fem pa morronen vart hon an hamnar OCH dessutom blogga om sig sjalv i tredje person vilket e lite skumt.. Skitsamma jag va alltsa vaken sent, drack massa alkohol igar och va full o glad, somnade som en sten och vaknade, hor och hapna, pigg som en larka klockan halv tio. Precis lagom for att kila ner och ata frulle.
Pia var bakis/lat sa hon lag kvar o duna.. Sen va jag sa rastlos sa jag tog en tvatimmars strandpromenad medan min kara resvaninna fortfarande snusade gott..

Varmt som attans idag, igar va det iallafall molning men idag sken solen fran en klarbla himmen.


Lollo kom med ett sprudlande humor i bagaget

Den stackarn hade ju haft en skon rundresa med China Air och mellanlandat i Peking for att sen ta sig till Bangkok och sen ner hit till Krabi... Tillraga pa allt ater hon pencilin och far inte va i solen... :( stackarn maste ga runt med klader pa..

Vi tog en longtail ut till Railey igen och spenderade nara skona timmar dar.
Har bokat bat och hotell till Phi Phi nu ocksa.. :)  Sen blir det vidare till Lanta och forhoppningsvis till en vantande Godis.. Nu nar jag last hela PADI boken och allt sa hoppas jag att jag far de dar dyklektionerna som utlovats. ;)

Ska tala om for fiskarna att de inte far ata pa mig ocksa, nan som har ett fisklexikon att lana ut?????!!!!!

Forsokte dessutom lasa boken for skepparexamen idag pa stranden men trettio grader, sol och hur man raknar ut hastigheter i knop och latituder hit och fyrar dit var inte helt kompatibla med varandra kan saga..
Min hjarna ville inte forsta ett dugg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0