Kung i baren

image11


Vill du dricka stans godaste drinkar???  Leta upp den här mannen på Inferno på Drottninggatan. Han är fullkomligt makalös i baren och en sjukt trevlig kille!! Adam går inte av för hackor han heller men Johan toppar ju min lista helt klart.


Slöisarna äter frukost på Rolfs kök.

Jag gillar att sova, speciellt i en skön hästens säng därför har av någon anledning våra frukostar blivit när normala människor typ har en timme kvar till hemgång på jobbet och drömmer om villan och Volvon HAHA.

Idag gick vi på Rolfs kök och drack en sjukt god Riesling från Alsace istället för frukostkaffe till vår mat. Sen tog Mr Don Godis en Oban och jag tog för nostalgins skull in en fyra Tullamore Dew, inte för att den på något sätt är stans mest komplicerade och goda whiskey utan för att den i all sin enkelhet är sjukt god och för med sig många goda minnen..

Knatade iväg till systemet och bunkrade Åkes favoritdryck dvs Rosévin och min favoritdryck (något mer classy haha) en flaska Amarone Valpolicella Classico... MUMS


Arbete

Nu har jag lovat sy de där gardinerna så länge att jag verkligen måste :)  Det roar mig så sjukt mycket att se en kille i bara mässingen klättra runt i fönstret och hänga upp ett mörkt lakan istället för rullgardinen som jag också måste sätta upp så den drar jag på nån vekca till Hihi...

Nä, nu ska jag ta mitt glas rosé a la Åke och starta upp min symaskin...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0