Ny blogg... :)



Carro tar till orda

Alla har ju blogg nuförtiden så det är väl bara att haka på och köra. Hade ju en engelsk blogg på myspace tidigare men eftersom alla verkar ha gått över till facebook nuförtiden så får man väl göra såhär.

Så mycket att göra så lite tid

Senaste veckan har varit sinnessjukt full med diverse trevliga aktiviteter. Har till exempel hunnit med att dricka både en och två Springbank på Grodan och dessutom en 37 årig variant på Akkurat som inte gick av för hackor! Springbank är min absoluta favorit whiskey. Dessutom har jag druckit en flaska Amarone... vinet som "makes love to your tounge"  !  Dessutom nästintill oräkneliga Irish coffe, några öl och ja herregud... när jag tänker efter har det nog blivit en hel del rosévin och andra alkoholhaltiga drycker också.

image6

Helgen 12-13 januari
Ja vad ska man säga, det började med en skön middag med ett glas vin och slutade nästan tolv timmar senare på Berns. Vägen dit var kantad av några whiskey, några öl och en krogvandring runt Stockholm som inte gick av för hackor. Herr fotografen och jag hann besöka en hel del barer innan vi hämtade upp Simon och c/o för den för kvällen tredje eller fjärde taxifärden, den här gången till Berns.

Resten av veckan har jag varit sällskapsdam åt Herr fotografen och visat mina talanger som bland annat flytthjälp och sömmerska samt fått briljera med mina kunskaper i släpbackning.  Ja och så har det blivit många sköna restaurangbesök, drinkar och en solig men dock inte varm promenix på Waldemars udde. Av någon anledning har jag ständigt haft ett fånigt leende i mitt fejs.....


Idag har varit en "äta frukost klockan tre" dag igen, men jag har faktiskt varit duktig och haft lektioner hela kvällen.
Imorgon blir det middag med gänget hos Simon, som är en fantastisk kock och det gör ju inte saken sämre.

Kommentarer
Postat av: that bloke

nice one
there are few gramatic mistakes in your swedish though
hopefully they get corrected by being with me

:)

2008-01-16 @ 22:23:51
Postat av: Fredde Svensson

Nämen vad trevligt .. Hoppas på mkt skön läsning här framöver då :-) Kram!

2008-01-17 @ 00:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0