Risotto och pilgrimsmusslor

Jag gillar mat...  Men framförallt så gillar jag att äta mat som jag vet exakt vad den innehåller. Det är absolut inget fel att äta på restaurang ibland men visst blir maten så mycket godare när man lag ner lite kärlek i den?!

Av just denna anledning (och att jag själv var rätt hungrig) bestämde jag mig för att bjuda Åke och Wissam på risotto med pilgrimsmusslor kryddat med salt, peppa och en gnutta kärlek.

:)

Imorgon ska innehållet i min flaska Amarone få visa sig på styva linan.


Kill Bill
 
Jag älskar den filmen. Den är makalöst vacker, brutal och så stencool. Musiken är helt underbar.



Säng säng säng som galenskaparna sjöng

Jag har inte alls vänt på dygnet!!   Jag håller på att vänja mig vid Thailands tidszon! SÅDESÅ!
Att klockan är sjukt mycket (vill inte ens veta men gissar på strax efter fyra på natten/morronen) och jag borde krypa ner under dunet istället för att sitta och skriva här är en helt annan historia.

Gonatt /gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0