Thailand...

Thailand

Anlande imorse till Thailand efter en sjukt lang och jobbig flygning med mass hopp och skutt orsakat av turbulens. Dessutom saknade jag Hastenssangen och den som brukar dela den med mig sa att jag sov inte en blund pa hela flygningen... Dackade fem minuter i sangen efter en eftermiddagsdusch idag och gick tydligen inte att vacka alls enligt Pia... HAHA  Precis som vissa andra sjusovare...

Annars har vi pressat pa beachen har i Ao Nang (Krabi) och fixat naglarna.. sa nu knappras det for fulla muggar pa tangenterna har pa hotellet... Sjukt snygga e dom vara franska naglar.. haha


 Ata bor man annars dor man


Vi har hunnit med bade Pad Thai och Tom Kah Gai idag och dessutom min favvo alla kategorier.. bananpannkaka med nutella... SMASK  Dessutom e skon drink och massa smaskiga frukter pa beachen....

Underbart...


Longtailboat till Railey Beach

Imorgon e planen att ta sig med longtailbat till Railey Beach och hanga dar hela dan...

Kommentarer
Postat av: My Karlsson

Gillar om det du skrev! Trevligt att se lite sunda saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

Postat av: Sandra Karlsson

Tycker om det du skrivit! Roligt att se lite bra saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 15:49:41
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0