Vi bor på landet.....

image16


Får får får?

Jag vet inte vilken sorts får, ett helt vanligt jäkla får antagligen. Får väl fråga nån fårexpert . Men en sak står säkert, man får inte automatiskt kunskap om dessa menlösa djur om man bor utanför tullarna som vissa fårskallar och inbitna Stockholmare verkar tro.


Trekant med Wille..??

image17

Stans skönaste låtskrivare, som dessutom har haft en annan av stans bästa låtskrivare med i sin ensemble, Salem al Fakir... :)


Coundown to Thailand

image18
Phi Phi Island

Måste börja träna på mina Kap kun kap och kah snart för nu är det bara två dagar kvar till jag sitter på planet ner till Krabi!!! Vi ska bo i Ao Nang i några dagar och ta longtail båt ut till blandannat Railey Beach sen bär det vidare mot PhiPhi Islands och vidare till Koh Lanta.
Där ska jag möta upp (om han nu lyckas boka biljett nångång) Mr DonGinoGodis (aka Åke). Han tror nämligen stenhårt på att jag ska övervinna min fisk- och drunkningsrädsla och ta någon form av dykcert med honom. För mig räcker det med en solnedgång på stranden men va gör man inte.....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0