Speaker,vinnare,examination,jobb

Ja för er som undrar varför jag inte skrivit här på hur länge som helst kan rubriken svara på det. De senaste veckorna har jag jobbat en hel massa plus att jag jobbade som speaker på Elit Strömsholm tävlingen hela nationaldagshelgen och sen hann jag hem, sov några timmar, gick till jobbet och sen direkt iväg på ridinstruktörsexamination som jag kom hem från igår.
Dessutom tävlade jag på Elit strömsholm och vann speedpassen :D med Rosti...

Så man kan säga att jag varit lite bissy på sistone....

Nu sitter jag med halsont i soffan och försöker kurera mig lite inför imorron då jag ska jobba hela dagen och sen åker jag på söndag morgon till Åland för att hålla kurs... så hem måndag och sen jobbar jag två heldagspass nästa vecka
(8 -21) å sen sticker jag och älsklingen ner till skåne för att fira midsommar ihop med hans familj :D



Nu går jag bara och väntar på att Engjarós ska klämma ur sig sin bebbe så jag kan åka lugnt härifrån...  Hon ska egentligen ha i slutet av månaden men är stor som ett hus och har massa mjölk å igår såg jag vaxproppar så förhoppningsvis kommer fölisen innan midsommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0