A whole bunch of pills...

image109
Carros nya knark




Sitter nere i hotellreceptionen darfor blir det utan prickar idag

Fick ont i orat sista dagen pa dykturen. Tanke inte mer pa det men Totte sa att det va natt som kalas for swimmers ear, tydligen nan infektion i mellanorat. Idag var jag hos lakaren i Saladan som kikade in i orat och ojjade sig lite.
Sen skrev hon ut en HOG med piller!!

Foljande mediciner ska jag ta :

1-2 smartstillande var 4 till 6e timme
2 st antibiotikatabletter 2 ggr per dag
1 st antiinflammatoriska tablett 3 ggr per dag
3 st orondroppar 3 ggr per dag

Totalt blir det ca 15 tabletter och 9 droppar per dag!!!!!

JESUS

Att man dessutom far alla piller i sma genomskinliga plastpasar far en att kanna sig som varsta knarkaren...

Dessutom fick jag dykforbud i 7 - 10 dagar KATASTROF!!

Forhoppningsvis klarar min mage anstormningen av mediciner och jag lar ju inte aka pa natt annat direkt sa jag kanske far dyka de sista dagarna anda. Vill ju sa garna aka till Hin Daeng som ska vara en fin dykplats och som ja inte varit pa an.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0