Av sol är du kommen

image90
(Del av nakenbild)
Jag undrar just vad som finns där borta...?

Foto: Mac Carlsson



Jag har nästan blivit lika entusiastisk att titta på bilder av mig själv som Matte (men han tittar ju på bilder av sig själv då) HAHA.

Narcissism läser jag på SAOB s hemsida är ett:
(själstillstånd kännetecknat av) sjukligt stegrad självupptagen­het.



Nåväl.
Idag skiner solen från en klarblå himmel vilket innebär att jag är en mycket lyckligare människa .
Det är fantastiskt vad lite ljus kan göra för sinnestillståndet. Sen att jag HATAR att frysa och inte klarar av kylan är en helt annan sak.

Våren ligger i luften och darrar med löften om heta kärleksmöten, nytt liv som spirar ur jorden och härligt vackra dagar.
Jag längtar efter att få stoppa fingrarna i jorden och plantera!! Mina stackars lökväxter har fått spunk och tror att det är varmt redan så de kommer säkert frysa ihjäl tyvärr :( *snyft snyft*  Men snart snart får man plantera annat kul.. ååå potatis och grönsaker och ojoj..

hm..  om jag ska segla de 7 haven med sjöpiraten Åke i sällskap måste jag nog lägga ner all odling som kommer upp i höst, för då tänker jag befinna mig på betydligt sydligare breddgrader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0