Bokmalen Carro....!!!

Följande böcker är lästa under min resa:

Souad - Levande Bränd
(självbiografi om kvinna som utsatts för hedersmord)
?Nu vill jag sjunga dig milda sånger (fantastisk bok om vänskap mellan två kvinnor, jag GRÄT i slutet)
Jo Nesbö - Frälsaren (deckare)
Sam Bourne - De rättfärdiga
(deckare)
Patricia Cornwell - Offer utan namn
( Kay Scarpetta deckare)
Johanne Hildebrandt - Fördömd
(svensk skräckis)
Kajsa Ingemarsson - Små Citroner Gula
(roman)
Lars Bill Lundholm - Östermalmsmorden
(deckare)

Plus en bok till som jag glömt namnet på som jag lånade på dykbåten som handlade om en irländsk familj, mkt bra!

Ja man kan säga att jag läst en HEL del. Idag läste jag ut en hel bok på 350 sidor. Började imorse och var klar strax efter lunch.....


image116
SNYGGA SEBBE knyter slipsen innan besöket på Pimalai
Foto : JAG

Och om någon undrar så är denna lilla söta pojken singel
 (och Lantas tjejtjusare NR 1!!)
Dessutom MKT duktig videograf, dykare, allmän stämningshöjjare, charmig, med snygg kropp och en fet tatuering på ryggen.

Intresseanmälningar mottages till min mail... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Nyman

men då kanske jag är intresserad :D eller ?? :P

2008-03-28 @ 18:57:34
Postat av: Jennie

Jaaa han såg riktigt fräsch ut den killen.. Fler bilder på han vill vi se ;D

2008-03-29 @ 01:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0