Don't be cruel


image93image91
No cruel intentions at all


Att göra slut

Att göra slut nuförtiden är verkligen inte bara att sitta ner och prata som två vuxna människor, nej nej vill man trycka till den andra lite extra så sätter man sin status på facebook som "is now listed as single".

Helst utan att passera det fina stadiet "its complicated with..........." . Typ gå direkt i fängelse utan att passera gå.

Min bästa killkompis gjorde slut med sin tjej igår. Jag älskar honom högt men jag måste säga att det är inte det bussigaste man kan göra att ringa upp sin tjej, som dessutom inte befinner sig på samma ort, på hennes 25 års dag för att tala om att det är slut. Dessutom minuterna senare ändra sin status på facebook till "single".


meeen historien slutar inte där. Hon ringer senare på fyllan och ska försöka förklara varför hon inte gjort något på senare tid för att förbättra deras förhållande varpå han utbrister

"WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY"

HAHAHAHAHAHAHA

Alla som har sett RAW med Eddie Murphy vet precis vad jag menar. Det är ju även därifrån mitt absoluta favoritcitat kommer. Mannen som blir påkommen av sin fru med att ligga med en annan tjej varpå han springer ut i bara mässingen efter frun för att efter två sekunder vända konversationen MOT frun istället och säga;.. ja ja visst jag knullar.. knullar den här tjejen:

"I fuck other women - but I make looooove to you"

klockrent



Är det skillnad på att knulla och att älska?

I mina öron ringer älska som någonting rätt tråkigt, nått som killarna skulle kalla "flickvänssex".  Som när man går och lägger sig på kvällen och vet att man ska ha sex. Visst det är skönt men all glöd, hetta, mystik och det svettiga härliga är borta.

Vem skulle inte då, ja vi tjejjer också, föredra ett vilt, galet schysst knull?

Jag börjar fundera på om det bara är jag som tänker som killar gör när det gäller sex?
Borde jag kanske spärras in?

Eller är det bara så att jag vågar prata om det som andra tycker är tabu? Tänk vad många förhållanden som skulle behålla sin glöd om man vågade prata med sin partner om sina innersta snuskiga fantasier och önskningar. Hitta lite roliga nya kryddningar i livet.



Well..

POOR SOME SUGAR ON MEEEEEEE,.....




Puss från
Carro "galen är mitt mellannamn" Wintzell

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej Carro.

Jag tycker att du verkar vara en fin tjej som bara har hamnat lite snett i tillvaron. Varför skulle du annars känna ett behov av att lägga ut dessa hemska bilder på dig själv i bara mässingen? Jag tycker synd om dig men vill att du ska veta att det finns ett ställe du kan gå till där du blir omtyckt för den du verkligen är - fullt påklädd - och det är i Guds hus.

Ta hand om dig och Gud välsinge dig

Anna-Karin "Jesus är mitt mellannamn" Hansson

2008-03-07 @ 14:10:55
URL: http://www.gudalskardig.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0