En jobbdag som blev en kinkyfotografering och en skön utgång


En lördag som sent skall glömmas!!!

På lördagarna jobbar jag ju på Säby med mina lektioner i princip hela dagen och något trött efter fredagens eskapader på Inferno samt nått ungdomshak, Oxid med Sanna och Matte och sen vidare till Hells Kitchens ettårsjubileum blandannat så fick jag ta mig igenom dagen med lite luddig hjärna. Som tur var fixar min jävlaranamma mentalitet det mesta och det gick som en dans.
Vädret var sinnessjukt deprimerande dock, tre grader varmt, snöblandat regn och jag frös rakt in i benmärgen.
BLÄÄ jag längtar till värmen och godis!


Ringde och väckte Matte på morronen som ju berättat att han skulle bli fotograferad idag .. han lät inte heller helt solklar men va ju betydligt mer onykter än mig på fredagen så det hade säkert sina naturliga förklaringar. Nåväl, när jag var klar med lektionerna pratade jag med Matte igen som tyckte jag skulle komma och leka fotografassistent till Macke i studion. Sagt och gjort jag hoppade in i bilen och tog mig till Kungsholmen.

Macke skulle ta bilder på Matte till någon bildbank, han var riktigt stilig i skjorta och snygg rock. Lite sköna utomhusbilder i regn blev det och även några kontorsbilder.

Fantastiskt fina bilder på Matte, han gör sig verkligen bra på bild! Ehum..iallafall när han blir fotad i studion hahaha och samma gäller för mig tror jag... vad tycker ni?

image85
Jag och Matte på Hells Kitchen.. ngt fulla och tydligen inte så snygga heller *skratt*


AND THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Ja sen fick vi (ja vems idé var det egentligen från början?) den briljanta iden att vi skulle ta lite sköna kinkybilder.. så jag fick gå ut i bilen och hämta hundhalsband med nitar och blingbling, mina snygga svarta stövlar, smink och sen va det bara att köra.

Jag sminkade upp mig hårt, satte upp en stram hästsvans, på med svart spets BH, höga svarta stövlar, ridhandskar och sen va det bara för Matte att knäppa på sig kopplet och ställa sig på alla fyra!!!!! Ja vi fick tillverka ett par svarta stayups till mig genom att klippa sönder ett par strumpbyxor också..hahaha.

Haha, jag var verkligen i mitt esse när jag fick leka dominant kinkytjej med en undergiven kille på alla fyra mellan benen. Jag fick ju hålla Matte i hundhalsbandet och ha en improviserad piska i andra handen, det är inte svårt att posa då kan jag säga... bara leva ut sina teater- och kinkylustar till fullo.

I wanna whip that assssss *morrar*

Bilderna blev sååååååååååååå cooola!!!!
Tyvärr är de inte färdigredigerade än men såfort de är det kommer de såklart ut här eller på facebook!



Sen undrade Macke om jag ville ta lite naket också å jag är ju inte den som e den så det var bara att hänga upp röd sammetsbakgrund och slänga av sig kläderna och posa med Macke som van regissör...


Jag gillade kinkybilderna bäst för det var verkligen en situation som fick mig på hugget *grrrrr* och så gillar jag när man inte visar allt, det är ju sexigare att lämna lite till fantasin! Det bästa jag vet är ju att få igång fantasier hos folk och få retas men inte göra nått.......
Eftersom Macke är ett riktigt proffs så blev nakenbilderna också fina.


Sen va vi så infernaliskt hungriga alla tre så vi letade runt efter nån tapasbar att käka på men eftersom det va löningshelg så va det tjockt överallt.
Det fick bli Texas longhorn istället, dit kom också Susannah och sen drog vi hela gänget till...ja vart då.... mitt andra hem, Inferno såklaaart!!! Johan servade oss såklart med ett gäng smaskiga drinkar.

Jag och Sus kilade vidare till pensionärshaket Golden Hits där jag lyckades lura henne att sjunga karaoke med mig, det blev Can´t help falling in love med Elvis..







Ja inte hade jag väntat mig att få bli fotad när jag stod där i ridhuset i Jakan det är en sak som är säker! Vi har redan spånat på nästa plåtning som Macke vill göra i herrgårdsmiljö och ja jösses det kan nog bli hur ballt som helst..



Jag gick runt resten av kvällen med ett skönt smile på läpparna och va helt galet på hugget..hahahaaaa. Det syntes nog för det var fler än vanligt som vände sig om i baren......och stackars Susannah, Macke och Matte fick prata sex med mig hela kvällen....Det va iofs jäkligt kul och vid bordet bredvid oss satt tre gråtråkiga tjejjer med tråkiga ansiktsutrryck som fick drinkarna i vrångstrupen både en och två och tre gånger.....



*the cockteaser and lioness of the night - not tame at all*



KOLLA MACKES HEMSIDA.... !!!

http://www.phmac.com/



Jamenvisst :) det är ju det jag alltid har vetat...

Carro is more desirable
than 99.23% of people




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0