Jesus ser mig tydligen


Fick detta som kommentar på min blogg......från en kvinna med @svenskakyrkan som mailadress!
*skrattar så jag gråter*



Hej Carro.

Jag tycker att du verkar vara en fin tjej som bara har hamnat lite snett i tillvaron. Varför skulle du annars känna ett behov av att lägga ut dessa hemska bilder på dig själv i bara mässingen? Jag tycker synd om dig men vill att du ska veta att det finns ett ställe du kan gå till där du blir omtyckt för den du verkligen är - fullt påklädd - och det är i Guds hus.

Ta hand om dig och Gud välsinge dig

Anna-Karin "Jesus är mitt mellannamn" Hansson



AMEN to that sister!!

HAHAHAHA

Det känns verkligen skönt att svenska kyrkan numer läser bloggar på nätet. Speciellt min.
Och jag säger tack ,men nej tack.
Jag älskar mig själv och min kropp å dessutom tycker jag bilderna är sååå coola, bra plåtade, och jag är stolt över dem :)

Så om inte Jesus will ha mig kinkystyle då vill jag inte ha Jesus.

Så enkelt är det....



Igår va jag dessutom ute och gjorde Stockholmsnatten farlig. Började på Inferno och slutade många timmar senare, och mkt mkt fullare, i kön utanför Village....

Ja jösses va kul jag hade :)
image94
ADAM - Oväderskungen


Drack skumpa och (Adams- har ju fått reda på att det är han som är geniet bakom denna drink) oväder och åt ostron och hummer och ja JESUS va kul det var. Dansade på bordet på Cafét men blev nedtagen av en vakt, dansade styrdans, pratade, skrattade och förbannade mina höga klackar.

Va dessutom very stylisch klädd med en vit skitsnygg topp, svart kjol, svarta stayups och mina tigerstövlar och inte att förglömma; svart slips!

Kom hem med två nya nummer i mobilen, båda till tjejjer HAHA. Varför är jag så fanatiskt bra på att bli kompis med alla på krogen jämt???????


Va uppe snortidigt imorse för att åka och jobba, hade ju dessutom en extralektion på morgonen med ponnybarn.
En pappa kom fram efteråt och tackade för mycket bra instruktion och det enda jag kunde tänka på var att jag i mååste lukta sprit . Men det är ju kul att man gör bra ifrån sig även i ett slitet tillstånd.

:)

PUSS
från kvinnan med järnvilja!

*vill man så kan man*

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Hejsan.

Vem
är killen på bilden? Jag jobbar på Stockholmsgruppen och skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med honom. Detsamma gäller för fotografen som tagit bilderna på dig/er. Vi är nämligen i stort behov av bra fotografer som kan ta den här typen av modellbilder till en serie vi ska göra.

Be de gärna höra av sig till oss på Stockholmsgruppen.

mvh

Sandra

2008-03-11 @ 16:01:55
URL: http://www.stockholmsgruppen.com
Postat av: Bara jag

Det är nog inte bara kyrkliga fanatiker som tycker du verkar vara ute på hal is. Var kommer behovet av att avslöja precis allt ifrån? Av ett tomt inre? Finns nog bättre sätt att bejaka sina exhibitionistiska drag på. Men så länge du 'mår bra' är det upp till dig, men du ska veta att det ger det motsatta budskapet.

2008-03-15 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0