Klong Dao beach kl 06:10, mission: beach 2008

Bestämde mig för att komma hem lite mer fit än jag åkte

Därför gick jag upp klockan sex i morse för att, endast i sällskap av några loppbitna byrackor, ta en springtur på stranden. Hur skönt som helst men man eftersvettas en heel del i den här värmen.

Nu bär det iväg mot Lanta Divers för en heldag på Koh Haa. :)
Har verkligen längtat att få komma ner under ytan igen.


Middag på Retro

Gänget käkade på Retro igår kväll..


måste kila skriver mer när jag kommer tillbaka.



Vilket är typ nu... :) (efter en dags dykning på Koh Haa)

MÅNDAG

Ja det första som möter mig när jag kliver in på hotell Mermaid är en skön skånsk stämma som säger välkommen tillbaka..... MICKE :) . Hann inte ens släppa väskorna innan jag fick en välkomst kram.

En stund senare poppar en annan bekant kille upp, den här gången med Halmstaddialekt, galna SEBBE :) Jag hamnade genast på pluspoäng hos honom eftersom jag släpat med mig Kalles randiga kaviar till honom från Sverige....

Lite senare möter vi också upp Sandra och Mickes thailändska flickvän Pui :D

Hela gänget är samlat och vi drar till Retro för en trevlig middag i goda vänners sällskap, som alltid med gott om skratt och gliringar.


Dykningen idag gick fint :)

Förstadyket belv på Koh Haa lagunen och jag dök med två svenska killar och Fredrik som är instruktör på Lanta och en kul kille :)

Andra dyket blev på Koh Haa 1 och då var det bara jag och Åkebråke. Som vanligt hade jag mest luft kvar när vi kom upp till ytan HAHA..


Va så trött så jag somnade på båten på vägen hem......



*puss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0