Similan - Richelieu Rock - Surin Island ToR

Jag säger bara WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!

Kom tillbaka idag från fem dagar (sex nätter) på båten Jonathan Cruiser ihop med en galet skön besättning och många trevliga människor !

Jag ska skriva mer ikväll eller imorgon men jag kan bara säga att jag har sett

MANTA !!!!!!
VITFENAD HAJ!!!!
SJÖHÄST!!!
 ORNATE GHOST PIPEFISH!!
BLÄCKFISK!!
SKÖLDPADDA!!
NAPOLEON WRASSE!


Plus massor och massor av annat coolt!
Dessutom har jag tagit min Advanced Oper Water , provat på undervattensfotografering, vandrat på en paradis ö, sett apor, hållit i en flygande hund (fruit bat) och fått höra Tottes ljuva stämma skrika
DIIIIIIIIIIIIIIVIIIIIIIIIIIIING minst fyra gånger per dag!



Internet är för segt för att ladda upp bilder verkar det som men jag försöker igen lite senare.

Nu ska jag åka till läkaren för jag har fått nån form av (enligt Totte) inflammation i mellanörat, som tydligen är vanligt bland simmare. Gör ONT som fan :(  och jag har ingen lust att gå runt med det hur länge som helst....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0