The only boy who could ever teach me, was the son of a preacher man....

Ja jösses...... synd bara att min åtrå endast riktar in sig på köttsliga lustar som sex, mat och vin.... 
Det skulle jag predika om ! Älska med din nästa, ha vilt och galet sex. Känn hettan och lusten. Drick ett gott vin och ät mycket och GOD mat!!!  :D
HALLELUJAH!!


Jag törs knappt berätta att jag sjöng i kyrkokören typ i fem år när jag var yngre HAHA.. Men jag slutade när det blev för hysteriskt mycket jesussnack OCH efter min mamma och farmor begravdes har jag ännu mindre lust att gå i kyrkan.... 

Möjligtvis för att sjunga gospel... men endast för sångens skull då... 





Hej Carro.

Vad glad jag blev att se att du också gillar Bonnie Tyler. Det är min stora idol också (förutom Jesus förstås).

Sedan tycker jag att det du skrev var väldigt bra. Det är nästan som en predikan faktiskt. I kyrkan pratar vi mycket om kärlek och ta tillvara på den lilla tid vi har här på jorden. Om du skulle ge kyrkan en chans så skulle du nog bli förvånad över hur mycket vi har gemensamt när det kommer till kritan.

Jag skriver ner ett litet citat som de allra flesta i min församling har läst och tycker är jätte vackert. Hoppas att du också tycker det.

Jag kommer närmre
Hör hur jag andas
Du vet vad jag behöver
Låt mig bara älska dig och lämna mig aldrig
Känn hur min hetta tar dig högre
Brinn med mig när Himlen den brinner
Måla skyn med åtrå
Änglarna flyger när Himlen den brinner.

Ha det bra och Gud välsigne dig.

//A-K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0