Tillbaka på Koh Lanta.... efter en MKT låång båttur



image99
En bakutspark skickas till alla som lägger näsorna i blöt



Jaha ja så var man tillbaka till solen, värmen och det salta havet igen. Jag längtar verkligen efter att få ta på mig BCD, våtdräkt och dyka ner i havets djup igen.. :)

Kom från Phuket idag på morgonen och så läser jag på Aftonbladets hemsid att en 26 årig svenska MÖRDATS där nu .. HUA..... Hoppas de får tag på den som gjort det snabbt...


Resan till Lanta från Phuket var gräslig! Den lilla söta thailändskan som övertygade mig att det var bäst att åka med just den här båten för annars skulle jag ju få åka via Phi phi och byta kunde inte haft mer fel!!
Båten åkte via Ao Nang (Krabi) där jag var tvungen att byta båt ändå.. SUCK.
Blev hämtad sju på morronen på hotellet och anlände Lanta tjugo i ett, FEM och en halv timme senare...

BLÄ...

Dessutom somnade jag ju såklart i solen på den första tvåtimmars båtturen så resultatet av det lär ju visa sig imorron. Som tur var så köpte jag barnsolskyddsfaktor 35 i Phuket så jag tror inte jag kommer se ut som en kräfta iallafall.



Det är verkligen många som har kommenterat min blogg nu som tror att jag är en förtappad själ med extrema exhibitionistiska behov.. Ja vem vet.. men i så fall är det ju mitt val och mitt liv eller?!?!

Jag la ut bilderna på mig själv enbart för att jag tycker det är fina bilder, tagna av en mkt skicklig fotograf . Dessutom blir jag verkligen ALDRIG bra på bild så när man för en gångs skull blir det så blir man ju stolt faktiskt :)

Har en teori om att det är folk med för mycket tid och för lite liv som skrivit kommentarerna. Dessutom inte ens angivit namn. Är det vänner till mig så antar jag att de kan ringa istället!


Modellen som ville stjäla mina boyz

Ja jag skrev väl att en viss Sandra från Stockholmsgruppen (modellagentur) hade skrivit en kommentar på min blogg angående bilderna som är tagna på mig och Matte av Mac.  Hon ville att jag skulle kontakta henne angående en produktion i samma stil som mina bilder..

MEN.

Jag är ibland mkt blåögd tydligen.. och ringde till sthlms gruppen för att få reda på att det INTE fanns någon som arbetade med produktioner där vid namnet Sandra, dock hade de en modell med det namnet. Var det kanske hon som kontaktat mig..

Jäkla modeller alltså... vad ska de med MINA pojkar till?!?

Ja vette fan.. lägger ner projektet men ska se till att Matte får ett modellkontrakt ändå, det ska bli min mission nu..




*pussar och kramar från prinsessan på ärten*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon!
Ha en jätte bra dag :)

2008-03-17 @ 08:18:00
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0