Dagen efter....

"När jag vaknade så lyste solen på mig
 från ett fönster som stod öppet kom en vind
 Alla sommarns ljud och dofter kunde nå mig
och på kudden såg jag avtryck av din kind"

(vacker sång :)  "om du nånsin kommer fram till Samarkand heter den....)

Ja idag var det seeeeeeeeeegt att komma ur sängen vill jag lova. Carro och Hilde flydde fältet först och tog snälla som de är med sig Thias och Susannah. När jag kravlade mig ur sängen hittade jag en
Svensson som sov i hallen ( det stod en säng där), en strålande pigg Robbin och en Åke i bara kalsonger som låg och lapade sol.

Körde iväg dem till tåget och tog mig sen hem för att röjja upp kvarvarande skräp...sen tog vi en tur med bilen och myste lite på en varm klipphäll.



Mors dag

Mors dag är lite speciell för mig eftersom min mamma dog i cancer när jag gick sista året på gymnasiet och dagen är för mig rätt ångestladdad.
Jag tänker inte längre varje dag på min mamma och det känns i hjärtat när man upptäcker att man glömt hur hennes röst lät och vad hon gillade.

Att hon dessutom dog vid bara 43 års ålder känns också mer och mer för mig eftersom jag fyller 30 i år.

Så en liten hälsning till alla er därute, ta vara på livet och tänk inte att det där ska jag göra när jag blir äldre.
Se varje dag med nya ögon och möt nya människor med ett öppet hjärta.

Jag och Marcus var och besökte min mammas grav idag och efteråt kände jag mig mentalt som en urvriden disktrasa.





*all min kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0