Nejmen jag har inte dött- jag har flyttat!

Ja nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här, måste bli bättre på det.
Men ni vet hur det är när man har mycket att stå i :)  man går förbi nått och vips såhar man börjat spika upp tavlor fast man tänkte sätta sig framför datorn..

Nåja jag trivs fantastiskt bra med mitt liv just nu.

Underbar man, underbara vänner, skönt väder, hästarna går finemang och det enda som egentligen skulle kunna göra saken bättre vore om det trillade ner en lottovinst i huvet på mig. Men det förutsätter kanske att man ska köpa lotter ??!

Min granne Göran gav just sin gräsmatta en avhyvling och jag tror jag måste göra detsamma.... Kan ju inte låta min se ut som en vildvuxen en... TUR att det finns en åkgräsklippare på den här gården
:D


Jag tävlade femgång på Rosti i helgen och var 0.03 snöpliga poäng från Aklass kvalet ... lite surt men sen tog jag revansch och vann finalen i Bklass istället... så det var lite plåster på såren iallafall.
Fick ett fint täcke till Rostig :) och spontanapplåder för passen .. altid kul...


Puss å kram från mig

Kommentarer
Postat av: Guri

GRATTIS till vinsten då tjejen! Jag vill väldigt gärna komma och titta nån tävling sen. Du kan väl slänga ut det som planeras på bloggen eller FB?

Kram!

2008-05-13 @ 19:46:02
URL: http://ljuvalivet.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0