Sibirien ???

Snart börjar jag gråta!!  Vad hände med sommar och sol? Som bortblåst av den isande, genom märg och ben kylande vinden månne?




Red en träninssväng på Rosti som vid sexton års ålder har börjat skumma i munnen, det går alltså utmärkt att lära gamla passponnysar att springa med huvet nere ( han kommer aldrig lära sig sitta förutom i startboxarna). Eller så beror det helt enkelt på att jag mutar honom med havre vid varje tränsning vem vet.
:)




Ett roligt gäng människor kommer till min inflyttningsfest på lördag :)

* tre stycken älskar dykning (varav en är instruktör och en divemaster)
* tio stycken rider (varav tre är av manligt kön)
* två som kan segla förutan och med vind
*en jägmästare
* en som kan det mesta om mode
* tre som är grymma på foto
* en som sjunger fantastiskt
* ett gäng föräldrar
* två barn varav den ena är min halvkusin dvs min kus
*säkerligen kommer det ett gäng hundar av olika storlek också
*och diverse annat löst folk

Nåja det blir en salig blandning och det är kul... :)

Nu ska jag dansa en antiregndans på min veranda och tillbedja solguden Ra med vad han än önskar sig , kanske kan bjuda på en nybakad biscotti som jag just tog ut ur ugnen :)


image134
RA

Å om det är nån jag glömt bjuda som läser min blogg så är det bara att dyka på nu på lördag
den 24:e klockan fem på Mälhamra Gård.....



*saknar min Mac som jobbar hela helgen*



Kommentarer
Postat av: Fredde Svensson

Åsså kommr det en tvättäkta raggare också :-)

2008-05-19 @ 11:39:53
URL: http://farsan666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0