Working nine to five

Ja nu har jag kommit igång och jobbar ordentligt som hederliga människor gör ( skulle det betyda att jag varit ohederlig tidigare??) vilket innebär att jag får lite mindre tid att spendera i stallet och hemma .

Bra med pengar dock :)


I helgen tar jag med mig en elev till mig , Josefin, och drar ner till Småland (Mönsterås) för att tävla.
Hoppas jag får de där sista fnuttiga 0.03 poängen nu så jag får starta på Elit i femgången nästa helg....
Dessutom ska jag rida 250m pass ....lååångt ... speedpass, stilpass.. Ja en jäkla massa pass helt enkelt.
Dessutom ska vi tälta... haha
Sista gången jag gjorde det var typ när jag och Fia cyklade runt Gotland.. (mkt mkt länge sen)


Marcus har tagit med sig internetuppkopplingen till Järna så nu sitter jag hemma hos pappsen och skriver...



*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0